Ben onderweg!!! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Roger Ammerlaan - WaarBenJij.nu Ben onderweg!!! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Roger Ammerlaan - WaarBenJij.nu

Ben onderweg!!!

Door: Roger

Blijf op de hoogte en volg Roger

16 Juni 2006 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hallo,

ben net geland in Singapore, op een megavliegveld (alweer het 12e vliegveld, waar ik ben geweest), voorzien van alle gemakken (zoals gratis internet), na een vlucht van dik 2 uur vanuit Bali.
De vlucht had wat vertraging, omdat de vulkaan op Java besloten had om wat as te spugen, en de vliegroute aangepast moest worden.
Mijn laatste dagen op Bali waren erg aangenaam, heb nog 2 duiken gemaakt op Menjangan Island, de mooiste duiklokatie van Bali. Schitterende duiken, had het weer dik naar mijn zin onder water.
Ik dook samen met een gids en een Engelse gast, waar ik 's avonds mee de kroeg in dook om het WK te volgen. De voetbalsfeer zit er hier goed in, de Indo's zijn gek op voetbal.
Ik heb de laatste 2 dagen in een ander plaatsje doorgebracht, Ubud. Vanochtend opgepikt door mijn vaste chauffeur, Wayan, prima local, en naar het vliegveld gebracht.
Na ongeveer 4 keer gescand te zijn (veiligheid voor alles hier) het vliegtuig in, op weg naar huis!!

Het zit er bijna op, en kijk er naar uit om iedereen weer te zien. De afgelopen 8 maanden waren fantastisch, ik heb de tijd van mijn leven gehad.
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke reacties en mailtjes, helemaal super!!

Nu even een paar uurtjes op Singapore doorbrengen, komt wel goed, er zijn genoeg schermen, en het voetbal begint over een uur. Daarna nog 2 vluchten....

Tot very soon!!!

  • 16 Juni 2006 - 11:56

    Arjan:

    Goeie reis jongen, en we zien elkaar snel weer!

  • 16 Juni 2006 - 12:08

    Bolk:

    Een echte duikfanaat geworden lees ik.

    Helaas valt er hier in de gemiddelde boerensloot niet zo veel te beleven.

    Een goede voortzetting van je reis toegewenst en tot snel!

  • 16 Juni 2006 - 14:53

    Jorina:

    Goeie reis!!!!

  • 16 Juni 2006 - 15:21

    Peet:

    Fijne vlucht! We hopen er met de voetbal maar het beste van.....

  • 16 Juni 2006 - 19:24

    MarcoM:

    Goeie reis!!! Tot snel

  • 16 Juni 2006 - 19:31

    Pino:

    2-1!!!!!!!

    We zijn nog niet uitgeschakeld! Het wordt dus minstens nog een paar keer bierdrinken in ORANJE outfit Roger!!

  • 17 Juni 2006 - 09:49

    Bonny:

    WELKOM THUIS!!! :D

  • 17 Juni 2006 - 10:42

    Stikk:

    Welcome home mate!!!!

  • 17 Juni 2006 - 15:28

    T Wapen:

    ha die roger, je zal wel geland zijn in dit mooie landje dus willen we je welkom thuis heten!!! en bedankt voor al die leuke reis verhalen van je!!
    tot snel en groetjes van ard en dixie

  • 17 Juni 2006 - 16:54

    Gerda:

    Heel leuk om je verhalen te lezen.
    Welkom thuis en succes weer met het Hollandse leventje!

  • 21 Juni 2006 - 13:54

    Bart:

    He Tom,

    Leuk mail van je te ontvangen. Ik had je nog gemaild toen jij naar Bali ging maar om de 1 of andere manier kreeg ik de mail elke keer terug?! Heb jij misschien nog een ander mail adres?

    Hoor het wel, anders bel ik je wel een keer als we zelf weer in het kikkerlandje zijn geland. Wij komen waarschijnlijk maandag 3 Juli weer terug!

    Groeten,

    Joyce and the Rug-Master

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kuala Lumpur

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 Juni 2006

Ben onderweg!!!

12 Juni 2006

De Bali Experience

07 Juni 2006

De laatste dag.....

03 Juni 2006

Duiken op Magnetic Island

27 Mei 2006

Whitsundays
Roger

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 1669
Totaal aantal bezoekers 37271

Voorgaande reizen:

11 Oktober 2005 - 17 Juni 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: