Back to reality - Reisverslag uit Sydney, Australië van Roger Ammerlaan - WaarBenJij.nu Back to reality - Reisverslag uit Sydney, Australië van Roger Ammerlaan - WaarBenJij.nu

Back to reality

Door: Roger

Blijf op de hoogte en volg Roger

04 Maart 2006 | Australië, Sydney

Hi from Sydney, again.

Na 6 fantastische weken, die zich in een droomwereld lijken te hebben afgespeeld, ben ik van de week weer in Australie geland, in de stad waar ik al redelijk wat tijd gespendeerd heb. Dat is de reden waarom ik er maar een paar daagjes blijf, over enkele uurtjes ga ik met de bus naar Mildura. Dit is een bustripje van dik 17 uur... poe he.
Ik heb een job daar en begin op maandag. Ik zal met de volgende update wel vertellen wat ik allemaal moet doen.
Een van de redenen dat ik die kant op ga, is dat ik begin april in Melbourne wil zijn...kom ik ook later op terug!

In Sydney een paar leuke dagen gehad. Wat wel grappig is dat de stad zo vertrouwd voelt om weer in rond te lopen. In elk geval had ik snel weer wat mensen leren kennen, die 's avonds wel in waren voor een biertje in een van de kroegen hier.

Voor de rest heb ik momenteel niet zoveel te melden. In elk geval ben ik (letterlijk) weer met beide beentjes op de grond en ga ik de komende weken terug naar de realiteit. Een beetje centjes verdienen om straks nog wat meer van Australie te gaan zien, ben voorlopig nog niet klaar hier!

See you later!

  • 04 Maart 2006 - 14:06

    Gerda:

    The big city of Mildura! Toe maar! Ben ik ook nog geweest. 't was er warm

  • 05 Maart 2006 - 13:16

    Margôt:

    Hoi Roger
    Ja, ja af en toe moet er even gewerkt worden, voordat je het verleerd. Dat je voorlopig nog niet uitgereisd bent dat begrijp ik. Ik heb van de week een mooie documantaire gezien van IJsland, als je nutoch aan het reizen bent zou ik daar ook maar eens gaan kijken. Het is ook een heel indrukwekkend land. We horen wel weer van je.
    groetjes fam. Barendse

  • 05 Maart 2006 - 15:01

    Zussie Stikk (Christine):

    Hoi Roger

    Volg nog steeds je belevenissen. Ben wel jaloers op het weer!! Hier is het maar koud!!
    Have fun verder
    Groetjesssss uit Maassluis

  • 06 Maart 2006 - 05:13

    Bonny:

    Ola chico! Mildura is dus in de buurt van Melbourne? En wat ga je daar dan voor werk doen? Mijn roadtrip Tasmanië is donderdagavond afgelopen en helemaal super tot nu toe (als je nog tijd hebt, Tasmanië is hééél mooi! :D)! Moet dan ook gaan werken en had een mailtje dat er fruitplukken in Mildura was... Las nu jouw berichtje en dacht, hey das toevallig! Succes met werken en we houden contact!
    Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 Juni 2006

Ben onderweg!!!

12 Juni 2006

De Bali Experience

07 Juni 2006

De laatste dag.....

03 Juni 2006

Duiken op Magnetic Island

27 Mei 2006

Whitsundays
Roger

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 37381

Voorgaande reizen:

11 Oktober 2005 - 17 Juni 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: